Vinski turizam uključuje posjete vinogradima, vinarijama, vinskim festivalima i događanjima. Odnosi se na jednodnevne izlete ili kraća putovanja, čiji je glavni motiv kušanje vina ili posjeta destinaciji, vinskoj regiji te upoznavanje s njenom tradicijom.
U našem istraživanju zanimalo nas je koliko ispitanika ima iskustva s aktivnostima vezanim uz vinski turizam te koje su im aktivnosti vinskog turizma potencijalno zanimljive.
Iako iskustvo s vinskim turizmom ima tek 29% ispitanika, interes za sudjelovanje u aktivnostima vinskog turizma postoji kod njih 74%, što pokazuje dodatni potencijal vinskog turizma u segmentu domaćih gostiju.
Preuzmite PDF izvještaj s detaljnijom analizom i odgovorima na pitanja:
- Koje se aktivnost vinskog turizma posjećuju i u kojim regijama?
- Koje su ključne barijere, zašto ispitanici ne sudjeluju u aktivnostima i manifestacijama vinskog turizma?
- Koje se aktivnosti vinskog turizma preferiraju i u kojim skupinama?
- Koja se regija vinskog turizma u Hrvatskoj doživljava kao najrazvijenija?
- Kolika je važnost razvoja vinskog turizma u Hrvatskoj?
Rezultati istraživanja objavljeni su na portalu Poslovni dnevnik:
Istraživanje je u suradnji s Blue Rock Consultingom provedeno u rujnu 2022. godine na 503 ispitanika starijih od 18 godina. Uzorak je reprezentativan za online populaciju po dobi, spolu, regijama i obrazovanju.