Improve Segmentacija Naslovna

Segmentacija tržišta

Segmentacija tržišta je prilika da ‘prosječnog potrošača’ zamijenite realnom slikom raznolikosti tržišta. Prosjeci blokiraju razumijevanje razlika između potrošača koje su važne za uspješno pozicioniranje vašeg brenda ili proizvoda. Umjesto segmenata tipa ‘Generacija Z’ ili ‘Milenijalci’, ‘žene’ i slično, opremite se korisnom mapom tržišta sa segmentima opisanim kroz karakteristike koje utječu na kupovno ponašanje u vašoj…

Details
Improve Dan štednje Naslovna

Oblikuju li kamatne stope naše „štedno ponašanje“?

Rezultati našeg kontinuiranog FMT (Financial Market Tracking) istraživanja u kojem pratimo financijsko, primarno bankarsko, tržište pokazuju da nije došlo do smanjenja udjela ljudi koji štede u bankama. Naprotiv, taj udio raste, a značajan porast se vidi upravo na oročenim depozitima. Za očekivati je da oročeni depoziti imaju višu kamatnu stopu od neoročenih / a’vista. Nadalje,…

Details
Improve Ekolosko ponasanje kompanija NASLOVNA

Ekološko ponašanje kompanija u Hrvatskoj

Ekološko ponašanje kompanija u Hrvatskoj postaje sve važniji aspekt poslovanja, s obzirom na rastući fokus na održivi razvoj i očuvanje okoliša. Ljudi su sve više zabrinuti za okoliš i sve je više onih koji počinju davati prednost ekološkim proizvodima kod odluke o kupovini. I same kompanije okreću se ekološkom i održivom poslovanju. Jedan od najvidljivijih…

Details
Improve Kval prije Kvanta Naslovna

Kval prije kvant istraživanja

Kada se za kvant istraživanje tržišta (strukturirani upitnik, veći uzorci), pitanja sastavljaju ‘napamet’, vrebaju neke opasnosti. Dobivate rezultate koji djeluju precizno i uvjerljivo, a mogu uputiti na krive zaključke. ‘Napamet’ tu znači da prije sastavljanja upitnika niste čuli potrošače kako spontano pričaju o temama i problemima koji vas zanimaju. Znate li zaista koja su moguća…

Details
93 Indeksi Q3 2024 Naslovna

Rast financijske otpornosti ne utječe na bolju procjenu opće potrošačke klime. Čega se bojimo?

Rezultati kontinuiranog istraživanja potrošačke klime među građanima Hrvatske pokazuju značajan rast procjene financijske otpornosti. Prosječan broj dana (114,3 rast za 13,7 dana) u kojima bi građani mogli podmirivati troškove života svojeg kućanstva i to bez posuđivanja novaca najveći je u zadnjih 5 godina. Iako ne možemo biti zadovoljni stvarnom slikom stanja, gdje još uvijek velik…

Details
Improve UI

Imamo li ista očekivanja od umjetne inteligencije u raznim industrijama

Današnji život više ne možemo zamisliti bez umjetne inteligencije. Robotika i umjetna inteligencija ključne su tehnologije koje se sve više integriraju u svakodnevni život mijenjajući naš način rada, komunikacije i učenja. Roboti, kao fizički uređaji koji izvode razne zadatke, temeljem umjetne inteligencije mogu doći do točke potpune autonomije u obavljanju određenih procesa zamjenjujući tako ljude…

Details

Kvaliteta i cijena prehrambenih proizvoda važniji su nam od zemlje podrijetla

U vremenu kada globalizacija omogućava dostupnost proizvoda iz svih krajeva svijeta, sve veći broj potrošača okreće se prema domaćim prehrambenim proizvodima. Razlozi su mnogobrojni, od podrške lokalnoj ekonomiji i poljoprivredi, preko ekološke osviještenosti, do jednostavne želje za konzumiranjem svježih i kvalitetnih namirnica. Domaći proizvodi često nose sa sobom oznake kvalitete i autentičnosti, simbolizirajući ne samo…

Details
Improve indeksi 7mj2024 Naslovna

Pregled potrošačke i ekonomske klime u drugom kvartalu 2024.

U drugom kvartalu 2024. godine, indeksi potrošačke i ekonomske klime pokazali su stabilnost u odnosu na prethodni kvartal, održavajući se na razini pretpandemijske 2019. godine. Postepeni pad pesimizma građana prema gospodarskom kretanju i nezaposlenosti Iako gotovo polovica građana (47%) i dalje očekuje lošije gospodarsko stanje zemlje, od trećeg kvartala 2023. godine uočavamo postepeni pad pesimizma…

Details
Bio i organski proizvodi Naslovna

Segmentacija kupaca bio i organskih proizvoda

Interes za ekološke, organske i bio proizvode sve je veći. Ono što se najčešće veže uz te proizvode su “prirodni, zdravi proizvodi, bez GMO, kemije i pesticida”. Češće se veže uz prehrambene proizvode nego uz neke druge (npr. kozmetika, proizvodi za kućanstvo, odjeća i tekstil…), a kao najvažniji razlog kupovine tih proizvoda definitivno je zdravlje.…

Details