Konzumacija craft piva Naslovna Improve

Navike konzumacije craft piva

Craft pivo ili takozvano “zanatsko pivo” pivo je malih nezavisnih pivovara, a prema hrvatskim zakonima njihova godišnja proizvodnja ne smije biti veća od 125.000 hl. Proizvodnja craft piva u Hrvatskoj je relativno mlada, počela je prije desetak godina, ali broj proizvođača i ljubitelja ovakvog piva neprestano raste. U craft pivima, uz korištenje tradicionalnih sastojaka (ječmeni…

Details
Ljetovanje izvan sezone Naslovna - Improve

Ljetovanje izvan sezone ima svoje prednosti

Jeste li već bili na ljetovanju? Planirate li ga u posezoni ili ove godine ipak ostajete kod kuće? Nakon pandemijskog razdoblja, tijekom kojeg su nam bila značajno ograničena i razna putovanja, ljudi su se zaželjeli provesti svoj ljetni godišnji odmor, većinom negdje na obali Jadranskog mora. Ove godine znatno veći udio građana planira otići na…

Details
Improve Piće za osvježenje Naslovna

Piće za ljetno osvježenje

Stiglo nam je ljeto, a s njime i visoke temperature. Dok se hladimo pod klimom, uz more, rijeku, u obližnjoj šumi, parku, ili na terasi omiljenog kafića, volimo pijuckati i neka pića. Zanimalo nas je koja se pića preferiraju za osvježenje u ljetnim mjesecima. Negazirana voda, ona prirodna, funkcionalna ili aromatizirana, izbor je broj 1…

Details
Zapošljavanje mladih naslovna

Mladima je prilikom odabira poslodavca vrlo važna mogućnost napredovanja i učenja te fleksibilnost u pogledu mjesta rada

Kako bi uspješno privukli mlade zaposlenike, mnogi poslodavci ulažu značajan trud i resurse u razumijevanje njihovih očekivanja i, u skladu s tim, izgradnju iskustva zaposlenika i image-a kompanije kao poslodavca. Svjesni smo da su generacije koje se nazivaju ‘Gen Z’ i ‘Milenijalci’ heterogene u pogledu potreba i stavova. Uz to, očekivanja mogu varirati i ovisno…

Details
Povjerenje-u-banke-Naslovna

Je li nedavna kriza sa Sberbankom utjecala na povjerenje građana u banke općenito?

Prema rezultatima našeg kontinuiranog istraživanja bankarskog tržišta u Hrvatskoj, možemo reći da nije bilo većih „poremećaja“. To može ukazivati da je mali udio građana bio pogođen gore spomenutim događajem što posljedično nije utjecalo na rezultate na nacionalnoj razini ili/i da je kriza uspješno prevladana. Povjerenje u neku tvrtku čije proizvode ili usluge koristimo preduvjet je…

Details
Dan planeta Zemlja Improve

Kako vi brinete o našem planetu?

22. travnja obilježava se Dan planeta Zemlje. Na ovaj dan se različitim događanjima i akcijama želi skrenuti pozornost na problem zagađenja okoliša, globalno zagrijavanje i klimatske promjene.   Tim povodom proveli smo istraživanje o tome što građani Hrvatske redovito rade kako bi doprinijeli zaštiti okoliša. Zanimljiv je nalaz o tome kako ispitanici procjenjuju stupanj svoje…

Details
Razvrstavanje otpada 01mj2022 Naslovna

Koje su ključne barijere za razvrstavanje otpada?

U jesen prošle godine proveli smo istraživanje na nacionalnoj razini o barijerama za razvrstavanje otpada. Ta je tema sada posebno aktualna u Zagrebu, pa ovdje izdvajamo rezultate za Zagreb i okolicu. Rezultati pokazuju da i dalje treba raditi na povećanju informiranosti građana. Nedovoljna upoznatost s načinima razdvajanja i odlaganja otpada problem je za 43% onih…

Details
Improve Indeks potročačke i ekomoske klime

S optimizmom u novu godinu

Već tri godine, od početka 2019. godine, kvartalno pratimo indekse potrošačke i ekonomske klime. Bio je ovo zaista neobičan period obilježen korona krizom. Promatramo li kvartalne rezultate, možemo uočiti dva značajna perioda promjene. Prvi – početkom 2020. godine kada smo se susreli prvi put s korona krizom i ušli u  lockdown – u tom su…

Details
Improve volontiranje naslovna

Koliko često i zašto volontiramo?

5. prosinca obilježili smo Međunarodni dan volontera. I dok je prosinac tradicionalno mjesec kada smo svi skupa još i više nego inače skloni pokazati brigu za druge i svijet oko sebe, zanimalo nas je kakve su nam zapravo navike volontiranja kroz ostatak godine. 12% naših ispitanika trenutno volontira, 31% izjavljuje da je prije volontiralo, a…

Details