Solarna energija u obiteljskim kućama Naslovna

Uvođenje solarne energije u obiteljske kuće: Velik interes, ali i brojne prepreke

Sunčana energija postaje sve popularniji izbor za održivo napajanje kućanstava, a kućne solarne elektrane omogućuju građanima da sami proizvode čistu energiju, smanjuju račune za struju i doprinose zaštiti okoliša. Unatoč iznadprosječnom broju sunčanih dana, Hrvatska i dalje koristi tek djelić potencijala solarne energije. Priobalne regije s čak do 2700 sunčanih sati godišnje predstavljaju idealan teren…

Details
Plant Based 5mj2025 NASLOVNA

BARIJERE I MOTIVATORI ZA PLANT-BASED NAMIRNICE

Svaki treći potrošač kaže da želi smanjiti konzumaciju namirnica životinjskog porijekla. Više od prosjeka je to izraženo među ženama (37%) i onima mlađe srednje dobi (35-44 godine, 38%) Iako su ovakvi trendovi dobra vijest za proizvođače plant-based namirnica, još uvijek ima dosta prepreka koje trebaju svladati kako bi povećali popularnost svoje kategorije. Kategorija je još…

Details
103 Zdrava hrana 4mj2025 Naslovna

Što nas sprječava da se zdravije hranimo?

Rezultati našeg istraživanja provedenog u ožujku ove godine pokazuju da je svijest o važnosti zdrave prehrane vrlo izražena. Međutim, samo 7% ispitanika izjavljuje da uspijeva dosljedno (stalno ili gotovo stalno) jesti zdravu hranu. Velika većina, njih 69% trudi se jesti zdravo, ali povremeno konzumiraju i manje zdrave namirnice. Svaki peti ispitanik često konzumira nutritivno siromašnu…

Details
Improve RFQ 2mj2025 NASLOVNA

KAKO TRAŽITI PONUDU ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

Za lakši proces i bolja rješenja, donosimo nekoliko savjeta o tome što uključiti u zahtjev za ponudom. Ili što je dobro pripremiti za usmeni brief ako vam je to draže nego pisanje.😊 Poslovni kontekst i ciljevi Preporučamo da ne skočite odmah na temu istraživanja, npr: ‘istraživanje poznatosti i imidža brenda’. Poslovne potrebe se razlikuju, a…

Details
IMPROVE Indeksi 1mj2025 NASLOVNA2

Trebalo nam je 5 godina da dostignemo pred-pandemijske rezultate

Već 6 godina zaredom pratimo percepciju ekonomske i potrošačke klime kod hrvatskih građana. Daleko najveći pad indeksa ekonomske klime dogodio se u doba pandemije, dok je indeks potrošačke klime, osim u doba pandemije, bio niži i u vrijeme najveće inflacije. Prosječne godišnje vrijednosti ukazuju nam da smo napokon dostigli pred-pandemijsku razinu. No, detaljnija analiza ovih…

Details
Improve - Pjenusci 12mj2024 NASLOVNA

PJENUŠAVA VINA

Kroz cijelu godinu istraživali smo različite teme vezane uz vina i vinsku industriju*, a za sam kraj godine, prigodno, počastit ćemo vas pjenušcima 🥂 Iako se kod nas i dalje dominantno vežu uz posebne prigode, razvojem ponude ali i same kulture pijenja, pjenušci polako sve više zauzimaju poziciju pića koje se konzumira kao aperitiv, a…

Details
Improve Segmentacija Naslovna

Segmentacija tržišta

Segmentacija tržišta je prilika da ‘prosječnog potrošača’ zamijenite realnom slikom raznolikosti tržišta. Prosjeci blokiraju razumijevanje razlika između potrošača koje su važne za uspješno pozicioniranje vašeg brenda ili proizvoda. Umjesto segmenata tipa ‘Generacija Z’ ili ‘Milenijalci’, ‘žene’ i slično, opremite se korisnom mapom tržišta sa segmentima opisanim kroz karakteristike koje utječu na kupovno ponašanje u vašoj…

Details
Improve Dan štednje Naslovna

Oblikuju li kamatne stope naše „štedno ponašanje“?

Rezultati našeg kontinuiranog FMT (Financial Market Tracking) istraživanja u kojem pratimo financijsko, primarno bankarsko, tržište pokazuju da nije došlo do smanjenja udjela ljudi koji štede u bankama. Naprotiv, taj udio raste, a značajan porast se vidi upravo na oročenim depozitima. Za očekivati je da oročeni depoziti imaju višu kamatnu stopu od neoročenih / a’vista. Nadalje,…

Details