Percepcija eura i kune Naslovna

Euro – novac naš svagdašnji

Uskoro ulazimo u peti mjesec korištenja nove valute. Jesmo li se navikli na euro? Jesu li nam se promijenile navike plaćanja? Nedostaje li nam kuna? Na ova i druga pitanja dobili smo odgovore u nedavno provedenom istraživanju. Dvije trećine građana dobro se priviklo na novu valutu. U nešto većoj mjeri bolje su se privikli muškarci…

Details
Segmentacija pasa Naslovna

Tipologija vlasnika pasa – prepoznajete li sebe ili svoje prijatelje?

U ovom smo istraživanju napravili segmentaciju ili tipologiju vlasnika pasa. Što je segmentacija tržišta i zbog čega je provodimo? Segmentacijom se tržište odnosno kupci dijele u više distinktivnih grupa. Kupci unutar istog segmenta slični su po nekim važnim karakteristikama, kao npr. potrebama i preferencijama pri kupnji, a po tim se istim karakteristikama razlikuju od ostalih…

Details
Dan planeta Zemlje

U susret Danu planeta Zemlje 2023.

Uskoro – 22. travnja obilježavamo Dan planeta Zemlje. Tim smo povodom pripremili infografiku s pregledom ključnih nalaza iz istraživanja koja smo proveli ove i prošle godine Detaljnije nalaze možete pogledati u našim blog postovima: Zabrinutost zbog klimatskih promjena i interes za ugljični otisak, Koliko građane zabrinjavaju klimatske promjene? Što smo novo naučili o razvrstavanju otpada?…

Details

Zabrinutost zbog klimatskih promjena i interes za ugljični otisak

Održivo poslovanje po ESG (environmental, social, governance) principima važan je dio strategije sve većeg broja kompanija. Riječ je o vrlo kompleksnom zadatku čije provođenje zahtjeva veliku predanost i znatne resurse. Osim smanjenja štetnih utjecaja i poštivanja regulative, važan razlog je sve raširenija svijest kupaca o održivom ponašanju. Danas se usmjeravamo na E u ESG odnosno…

Details

Kako procjenjujemo banke u doba krize?

Period od 2019. do 2022. od kada pratimo bankarsko tržište iz perspektive građana obilježilo je nekoliko ključnih događaja: pandemija uzrokovana korona virusom 2020. koja je uvelike utjecala na digitalizaciju poslovanja s bankom, postpandemijski oporavak tijekom 2021., te nova kriza u 2022. potaknuta ratom u Ukrajini. Energetska kriza i visoka inflacija odrazile su se na raspoloženje…

Details

Percepcija turističkih regija u Hrvatskoj

U nedavno donesenoj strategiji razvoja održivog turizma u Hrvatskoj do 2030. godine kao jedan od ključnih izazova ističe se izrazita sezonalnost turističkog prometa te prostorna koncentriranost u Jadranskoj Hrvatskoj. Stoga se kao jedan od strateških ciljeva postavlja cjelogodišnji i regionalno uravnoteženiji turizam. Postoje mišljenja da bi u svrhu ravnomjernijeg razvoja turizma trebalo razvijati jedinstveni turistički…

Details

U posljednjih nekoliko godina svjedočimo značajnim promjenama u ponašanju klijenata banaka

Donosimo vam nekoliko zanimljivih trendova iz istraživanja u kojem od 2019. godine pratimo tržište banaka i financijskih usluga (privatni korisnici) na velikim i reprezentativnim uzorcima online populacije. Posjete poslovnicama koje su se smanjile tijekom pandemije do sada se nisu vratile na pred-pandemijsku razinu. Vjerujemo da ni neće. Prava zvijezda pandemijskih promjena je m-banking (bankarstvo putem…

Details
Aktivnosti vinskog turizma Naslovna

Aktivnosti vinskog turizma u Hrvatskoj

Vinski turizam uključuje posjete vinogradima, vinarijama, vinskim festivalima i događanjima. Odnosi se na jednodnevne izlete ili kraća putovanja, čiji je glavni motiv kušanje vina ili posjeta destinaciji, vinskoj regiji te upoznavanje s njenom tradicijom. U našem istraživanju zanimalo nas je koliko ispitanika ima iskustva s aktivnostima vezanim uz vinski turizam te koje su im aktivnosti…

Details