MasterIndex 2019 – drugi val

Tijekom listopada, proveli smo i drugi val istraživanja MasterIndex 2019 za kompaniju Mastercard na online uzorku od 1000 korisnika bankarskih usluga od 18 do 55 godina. Rezultati pokazuju da:   Zadovoljstvo razinom digitalizacije u zemlji raste – 82% ispitanika njome je zadovoljno, ali bez obzira na to preko polovice želi više digitalnih usluga u zdravstvu…

Details

Kako austrijski turisti vide Hrvatsku?

Agencija IMPROVE Research & Analytics provela je on-line anketno istraživanje na uzorku od 108 Austrijskih turista koji su ove godine u razdoblju od travnja do rujna posjetili hrvatsku obalu ili priobalje.   Turisti u Hrvatskoj ponajboljim ocjenama ocjenjuju prirodne ljepote naše zemlje, čistoću mora i bogatstvo plaža. Vole i naše gastronomske specijalitete i autohtona jela.…

Details
MasterIndex

MasterIndex

Za Mastercard provodimo istraživanje „MasterIndex“ o navikama korištenja kartica, stavovima prema mobilnom plaćanju, internet kupovini, putovanjima…. Istraživanje se provodi na online uzorku od 1000 korisnika bankarskih usluga u dobi od 18 do 55 godina. Objave rezultata istraživanja iz svibnja ove godine možete pogledati na sljedećim poveznicama: Kartice koristi 94% Hrvata, a 17% ih beskontaktno plaća…

Details

Čak 30 posto građana bez glavnog izvora prihoda izdržalo bi tek mjesec dana

Kada je riječ o ekonomskoj budućnosti, usprkos padu stope nezaposlenosti i rekordnom rastu BDP-a u prvom tromjesečju, među građanima prevladava pesimizam, pokazalo je istraživanje agencije Improve među građanima prevladava pesimizam, pokazalo je istraživanje agencije Improve Usprkos pozitivnim ekonomskim pokazateljima, istraživanje agencije Improve o ekonomskoj klimi u Hrvatskoj, provedeno u ožujku ove godine, pokazalo je da…

Details

Mobilne aplikacije poželjna su pomoć u postizanju financijskih ciljeva

Nije lako štedjeti za budućnost koja djeluje daleko i apstraktno, kad je tako privlačno uživati baš sada. Naravno da jedno ne mora isključivati drugo. Ali istraživanje koje smo proveli na korisnicima interneta ukazuje da  je potreba za većom samokontrolom u štednji prilično raširena. Najčešće se kao financijski prioritet navodi potreba za više kontrole u štednji…

Details

Card Monitor

Tijekom ožujka 2019. u sklopu Financial Market Tracker-a (FMT) istražili smo tržište platnih kartica. Izvještaj je već dostupan, a uključuje niz ključnih pokazatelja uspješnosti kartičnih brandova: poznatost i image, zamijećenost reklamnih kampanja, udjele klijenata, situacije korištenja. Saznali smo i koliko su klijenti zadovoljni karticama koje koriste, imaju li namjeru neke ukinuti, a druge početi koristiti,…

Details