HowToImproveNPS_new

How to Improve NPS?

Gotov je naš novi izvještaj iz serije ‘How to Improve’! Ovog puta smo analizirali NPS rezultate banaka – namjeru klijenata da preporuče banku. Uzorak je velik (više od 3900 klijenata banaka) i reprezentativan za populaciju klijenata koji koriste internet. Izvještaj donosi: Izvještaj je odmah dostupan, na engleskom jeziku.

Details
Improve Usability

Usability testiranje mobilnih aplikacija

Korisnici danas imaju malo strpljenja za mobilne aplikacije i web stranice koje im ne pružaju dobro korisničko iskustvo. Standardi su visoki jer velika je vjerojatnost da vaši ciljani korisnici već koriste visoko kvalitetne, vrlo intuitivne aplikacije. Iako se vašem razvojnom timu može činiti da je aplikacija razumljiva i da pruža pozitivno iskustvo, to ne mora…

Details
improve millennial banking engagement

How to improve millennial banking engagement?

U našem novom izvještaju donosimo uvide o dvije skupinine milenijalaca – mlađima (18 do 24 godine) i starijima (25 do 35 godina). Otkrivamo kako se razlikuju po doživljaju banaka, očekivanjima te korištenju banaka i bankovnih usluga. Rezultati su dobiveni na više od 700 mladih. Istraživanje je dio našeg Financial Market Tracker-a koji četiri puta godišnje…

Details

MasterIndex 2019 – drugi val

Tijekom listopada, proveli smo i drugi val istraživanja MasterIndex 2019 za kompaniju Mastercard na online uzorku od 1000 korisnika bankarskih usluga od 18 do 55 godina. Rezultati pokazuju da:   Zadovoljstvo razinom digitalizacije u zemlji raste – 82% ispitanika njome je zadovoljno, ali bez obzira na to preko polovice želi više digitalnih usluga u zdravstvu…

Details

Kako austrijski turisti vide Hrvatsku?

Agencija IMPROVE Research & Analytics provela je on-line anketno istraživanje na uzorku od 108 Austrijskih turista koji su ove godine u razdoblju od travnja do rujna posjetili hrvatsku obalu ili priobalje.   Turisti u Hrvatskoj ponajboljim ocjenama ocjenjuju prirodne ljepote naše zemlje, čistoću mora i bogatstvo plaža. Vole i naše gastronomske specijalitete i autohtona jela.…

Details
MasterIndex

MasterIndex

Za Mastercard provodimo istraživanje „MasterIndex“ o navikama korištenja kartica, stavovima prema mobilnom plaćanju, internet kupovini, putovanjima…. Istraživanje se provodi na online uzorku od 1000 korisnika bankarskih usluga u dobi od 18 do 55 godina. Objave rezultata istraživanja iz svibnja ove godine možete pogledati na sljedećim poveznicama: Kartice koristi 94% Hrvata, a 17% ih beskontaktno plaća…

Details

Čak 30 posto građana bez glavnog izvora prihoda izdržalo bi tek mjesec dana

Kada je riječ o ekonomskoj budućnosti, usprkos padu stope nezaposlenosti i rekordnom rastu BDP-a u prvom tromjesečju, među građanima prevladava pesimizam, pokazalo je istraživanje agencije Improve među građanima prevladava pesimizam, pokazalo je istraživanje agencije Improve Usprkos pozitivnim ekonomskim pokazateljima, istraživanje agencije Improve o ekonomskoj klimi u Hrvatskoj, provedeno u ožujku ove godine, pokazalo je da…

Details

Mobilne aplikacije poželjna su pomoć u postizanju financijskih ciljeva

Nije lako štedjeti za budućnost koja djeluje daleko i apstraktno, kad je tako privlačno uživati baš sada. Naravno da jedno ne mora isključivati drugo. Ali istraživanje koje smo proveli na korisnicima interneta ukazuje da  je potreba za većom samokontrolom u štednji prilično raširena. Najčešće se kao financijski prioritet navodi potreba za više kontrole u štednji…

Details