MCIndex 2020 w1 naslovna

MasterIndex 2020 – prvi val

I u jeku krize izazvane korona virusom, u travnju 2020. završili smo s prvim valom MasterIndex istraživanja o navikama korištenja financijskih usluga za kompaniju Mastercard na više od tisuću online korisnika bankarskih usluga u Hrvatskoj. Rezultati su pokazali da 9 od 10 nas plaća beskontaktno, što se doživljava brzim, jednostavnim ali i zdravstveno i higijenski…

Details
Financial Market Tracker

Financial Market Tracker (FMT) 2020

Spreman je novi izvještaj istraživanja kojim kvartalno pratimo bankarsko tržište. Terenski dio našeg zadnjeg kvartala istraživanja proveli smo u ožujku, u jeku krize s koronavirusom. U usporedbi s prošlom godinom, povjerenje u banke kao i zadovoljstvo s bankama s kojima se posluje prilično je stabilno. Bankarsko tržište čak ima i nešto viši NPS. Primjećujemo da…

Details

Turizam u doba koronavirusa

U suradnji s BlueRock Consulting-om, proveli smo istraživanje raspoloženja austrijskih turista i procjenu utjecaja na ljetnu sezonu u Hrvatskoj.   Ključni rezultati istraživanja: ❑ Pod pretpostavkom popravljanja situacije s pandemijom te otvaranja granica, 47% Austrijanaca i dalje planira putovati na ljetni odmor, uz veliki dio neodlučnih (40%) ❑ 76% ih još nije rezerviralo ljetni odmor…

Details
Ekonomska-i-potrosacka-klima

Koliko je epidemija koronavirusom utjecala na potrošačku i ekonomsku klimu u Hrvatskoj?

Već peti kvartal za redom pratimo indeks potrošačke i ekonomske klime iz perspektive građana Hrvatske. Tijekom prošle godine ti su indeksi bili relativno stabilni, no u prvom kvartalu ove godine bilježe značajan pad što se izravno može povezati s utjecajem epidemije koronavirusom. Slika 1: Indeks potrošačke i ekonomske klime (na skali od 0-100) iz perspektive…

Details
HowToImproveNPS_new

How to Improve NPS?

Gotov je naš novi izvještaj iz serije ‘How to Improve’! Ovog puta smo analizirali NPS rezultate banaka – namjeru klijenata da preporuče banku. Uzorak je velik (više od 3900 klijenata banaka) i reprezentativan za populaciju klijenata koji koriste internet. Izvještaj donosi: Izvještaj je odmah dostupan, na engleskom jeziku.

Details
Improve Usability

Usability testiranje mobilnih aplikacija

Korisnici danas imaju malo strpljenja za mobilne aplikacije i web stranice koje im ne pružaju dobro korisničko iskustvo. Standardi su visoki jer velika je vjerojatnost da vaši ciljani korisnici već koriste visoko kvalitetne, vrlo intuitivne aplikacije. Iako se vašem razvojnom timu može činiti da je aplikacija razumljiva i da pruža pozitivno iskustvo, to ne mora…

Details
improve millennial banking engagement

How to improve millennial banking engagement?

U našem novom izvještaju donosimo uvide o dvije skupinine milenijalaca – mlađima (18 do 24 godine) i starijima (25 do 35 godina). Otkrivamo kako se razlikuju po doživljaju banaka, očekivanjima te korištenju banaka i bankovnih usluga. Rezultati su dobiveni na više od 700 mladih. Istraživanje je dio našeg Financial Market Tracker-a koji četiri puta godišnje…

Details

MasterIndex 2019 – drugi val

Tijekom listopada, proveli smo i drugi val istraživanja MasterIndex 2019 za kompaniju Mastercard na online uzorku od 1000 korisnika bankarskih usluga od 18 do 55 godina. Rezultati pokazuju da:   Zadovoljstvo razinom digitalizacije u zemlji raste – 82% ispitanika njome je zadovoljno, ali bez obzira na to preko polovice želi više digitalnih usluga u zdravstvu…

Details

Kako austrijski turisti vide Hrvatsku?

Agencija IMPROVE Research & Analytics provela je on-line anketno istraživanje na uzorku od 108 Austrijskih turista koji su ove godine u razdoblju od travnja do rujna posjetili hrvatsku obalu ili priobalje.   Turisti u Hrvatskoj ponajboljim ocjenama ocjenjuju prirodne ljepote naše zemlje, čistoću mora i bogatstvo plaža. Vole i naše gastronomske specijalitete i autohtona jela.…

Details