Gotov je naš novi izvještaj iz serije ‘How to Improve’!
Ovog puta smo analizirali NPS rezultate banaka – namjeru klijenata da preporuče banku.
Uzorak je velik (više od 3900 klijenata banaka) i reprezentativan za populaciju klijenata koji koriste internet.
Izvještaj donosi:
- Rangiranje banaka po NPS rezultatu – na ukupnom uzorku klijenata svake banke, po regijama, u pojedinim prihodovnim segmentima te po životnim fazama klijenata
- Kako NPS segmenti svake banke (Promotori, Pasivni i Detraktori) spontano argumentiraju svoje ocjene
- Profili NPS segmenata po socio-demografiji, digitalnoj zrelosti, financijskoj zrelosti, korištenju usluga banke te po iskustvu koje imaju u različitim točkama dodira s bankom
- Kako NPS segmenti evaluiraju svoju banku i koji aspekti su ključni pokretači preporuke
- Sažetak nalaza za svaku banku i preporuke
Izvještaj je odmah dostupan, na engleskom jeziku.