Segmentacija kupaca bio i organskih proizvoda

Interes za ekološke, organske i bio proizvode sve je veći. Ono što se najčešće veže uz te proizvode su “prirodni, zdravi proizvodi, bez GMO, kemije i pesticida”. Češće se veže uz prehrambene proizvode nego uz neke druge (npr. kozmetika, proizvodi za kućanstvo, odjeća i tekstil…), a kao najvažniji razlog kupovine tih proizvoda definitivno je zdravlje.…

Details

Bježe li ljudi od robotaxija 😊

Kakvo je raspoloženje građana prema korištenju autonomnih taxija, provjerili smo u istraživanju na nacionalnom uzorku od gotovo 500 ispitanika. Donosimo neke od rezultata, a za više se možete javiti na: goga@improve.com.hr Svaki peti ispitanik izjavljuje da bi koristio robotaxi Nije mali udio onih koji kažu da su skloni isprobati autonomni taxi. Ali treba uzeti u…

Details

Roboti psihoterapeuti – može li briga za mentalno zdravlje biti u rukama umjetne inteligencije

Mentalno zdravlje građana tema je o kojoj se puno priča. Anksioznost, usamljenost, nedostatak samopouzdanja, problemi u međuljudskim odnosima, svakodnevni stres… izazovi su s kojima se susreće sve veći broj ljudi. Ne samo u Hrvatskoj, već u cijelom svijetu svjedočimo o sve izraženijem problemu vezanom uz mentalno zdravlje naročito djece i mladih. Vršnjačko nasilje, zanemarivanje, odrastanje…

Details

O čemu treba komunicirati kako bi potrošači (više) kupovali organske proizvode

Nedavno smo proveli istraživanje u kojem  smo analizirali motivatore i barijere za kupovinu organskih ili bio proizvoda. Zanimalo što razlikuje potrošače koji te proizvode kupuju više od onih koji kupuju manje  ili uopće ne. Na temelju informacija o kupovini organskih proizvoda, formirali smo četiri grupe potrošača:  ne-kupci organskih proizvoda, kupci koji ih barem ponekad kupuju…

Details

Odlučili ste sami napraviti i provesti anketu na svojoj bazi kupaca ili članova programa vjernosti

Za kvalitetnije uvide i bolje odluke, isplati se uložiti vrijeme u izradu što boljeg upitnika. Sastaviti dobar upitnik je kompleksnije nego što se općenito misli. Puno je zamki koje treba zaobići. Upozorit ćemo na neke pogreške koje češće primjećujemo i dati  savjete kako ih izbjeći. Nemojte odmah krenuti u sastavljanje pitanja Prvo definirajte: To neka…

Details

Koliko smo zainteresirani za održivo poslovanje tvrtki

Održivo poslovanje po ESG principima (environmental, social, governance) važan je dio strategije sve većeg broja tvrtki. Primjena održivosti postaje imperativ u poslovanju tvrtki, a budi se i svijest sve većeg broja građana o važnosti društveno odgovornog poslovanja tvrtki, ali i društveno odgovornog ponašanja samih građana. Svijest o individualnoj odgovornosti je raširena. Dvije trećine (69%) ispitanika…

Details