Kako se klijenti žele informirati o financijskim uslugama?

Kad su u pitanju kanali informiranja o novim uslugama banaka, naše istraživanje pokazuje da klijenti u pravilu biraju nekoliko kanala kao preferirane. Među korisnicima interneta, na vrhu liste su web stranice banaka (50%), zatim i osobni kontakt u poslovnici (42%). Slijede e-mail sa službenikom banke (27%) i poruke unutar aplikacije mobilnog ili internet bankarstva (24%).…

Details

MasterIndex

Za Mastercard provodimo istraživanje „MasterIndex“ o navikama korištenja kartica, stavovima prema mobilnom plaćanju, internet kupovini, putovanjima…. Istraživanje se provodi na online uzorku od 1000 korisnika bankarskih usluga u dobi od 18 do 55 godina. Objave rezultata istraživanja iz svibnja ove godine možete pogledati na sljedećim poveznicama: Kartice koristi 94% Hrvata, a 17% ih beskontaktno plaća…

Details

Čak 30 posto građana bez glavnog izvora prihoda izdržalo bi tek mjesec dana

Kada je riječ o ekonomskoj budućnosti, usprkos padu stope nezaposlenosti i rekordnom rastu BDP-a u prvom tromjesečju, među građanima prevladava pesimizam, pokazalo je istraživanje agencije Improve među građanima prevladava pesimizam, pokazalo je istraživanje agencije Improve Usprkos pozitivnim ekonomskim pokazateljima, istraživanje agencije Improve o ekonomskoj klimi u Hrvatskoj, provedeno u ožujku ove godine, pokazalo je da…

Details

Card Monitor

Tijekom ožujka 2019. u sklopu Financial Market Tracker-a (FMT) istražili smo tržište platnih kartica. Izvještaj je već dostupan, a uključuje niz ključnih pokazatelja uspješnosti kartičnih brandova: poznatost i image, zamijećenost reklamnih kampanja, udjele klijenata, situacije korištenja. Saznali smo i koliko su klijenti zadovoljni karticama koje koriste, imaju li namjeru neke ukinuti, a druge početi koristiti,…

Details

Financial Market Tracker – prvi kvartal 2019!

Izvještaj donosi niz ključnih pokazatelja poznatosti banaka, zamijećenosti kampanja, udjele klijenata, evaluaciju glavne banke, NPS, image banaka, korištenje proizvoda i usluga i druge. Obogatili smo projekt i novim sadržajima. Na primjer, možete saznati koliki je doseg , ali i kvaliteta iskustva klijenata u različitim točkama kontakta s bankom, npr. web chat-om, call centrom, mobilnim i…

Details