Programi lojalnosti – korisni i isplativi

Kupci su zadovoljni uštedama koje ostvaruju putem programa lojalnosti, ali nedostaje im osobniji pristup. Više nego ikad važno je graditi odnos s potrošačima. Brojne tvrtke razvijaju programe lojalnosti kao jednu od taktika kako pridobiti naklonost i lojalnost kupaca. Obje strane imaju korist; kupac dobiva pogodnosti u vidu popusta, besplatnih proizvoda i dodatnih korisnih sadržaja koji…

Details

Zašto vjerovati istraživanju potrošača

Koliko puta ste čuli ‘Da su poslušali preporuke iz fokus grupa nikad ne bi lansirali proizvod koji je promijenio sve’? Ili ‘Ljudi govore jedno, a rade ili misle sasvim nešto drugo’. Ove poruke mogu imati neželjene posljedice ako netko zaključi da istraživanju potrošača ne treba vjerovati. Zato evo malo konteksta. Istraživačkih pristupa ima puno i…

Details

Euro – novac naš svagdašnji

Uskoro ulazimo u peti mjesec korištenja nove valute. Jesmo li se navikli na euro? Jesu li nam se promijenile navike plaćanja? Nedostaje li nam kuna? Na ova i druga pitanja dobili smo odgovore u nedavno provedenom istraživanju. Dvije trećine građana dobro se priviklo na novu valutu. U nešto većoj mjeri bolje su se privikli muškarci…

Details

U susret Danu planeta Zemlje 2023.

Uskoro – 22. travnja obilježavamo Dan planeta Zemlje. Tim smo povodom pripremili infografiku s pregledom ključnih nalaza iz istraživanja koja smo proveli ove i prošle godine Detaljnije nalaze možete pogledati u našim blog postovima: Zabrinutost zbog klimatskih promjena i interes za ugljični otisak, Koliko građane zabrinjavaju klimatske promjene? Što smo novo naučili o razvrstavanju otpada?…

Details

Zabrinutost zbog klimatskih promjena i interes za ugljični otisak

Održivo poslovanje po ESG (environmental, social, governance) principima važan je dio strategije sve većeg broja kompanija. Riječ je o vrlo kompleksnom zadatku čije provođenje zahtjeva veliku predanost i znatne resurse. Osim smanjenja štetnih utjecaja i poštivanja regulative, važan razlog je sve raširenija svijest kupaca o održivom ponašanju. Danas se usmjeravamo na E u ESG odnosno…

Details

Kako procjenjujemo banke u doba krize?

Period od 2019. do 2022. od kada pratimo bankarsko tržište iz perspektive građana obilježilo je nekoliko ključnih događaja: pandemija uzrokovana korona virusom 2020. koja je uvelike utjecala na digitalizaciju poslovanja s bankom, postpandemijski oporavak tijekom 2021., te nova kriza u 2022. potaknuta ratom u Ukrajini. Energetska kriza i visoka inflacija odrazile su se na raspoloženje…

Details

Percepcija turističkih regija u Hrvatskoj

U nedavno donesenoj strategiji razvoja održivog turizma u Hrvatskoj do 2030. godine kao jedan od ključnih izazova ističe se izrazita sezonalnost turističkog prometa te prostorna koncentriranost u Jadranskoj Hrvatskoj. Stoga se kao jedan od strateških ciljeva postavlja cjelogodišnji i regionalno uravnoteženiji turizam. Postoje mišljenja da bi u svrhu ravnomjernijeg razvoja turizma trebalo razvijati jedinstveni turistički…

Details