Mladima je prilikom odabira poslodavca vrlo važna mogućnost napredovanja i učenja te fleksibilnost u pogledu mjesta rada

Kako bi uspješno privukli mlade zaposlenike, mnogi poslodavci ulažu značajan trud i resurse u razumijevanje njihovih očekivanja i, u skladu s tim, izgradnju iskustva zaposlenika i image-a kompanije kao poslodavca. Svjesni smo da su generacije koje se nazivaju ‘Gen Z’ i ‘Milenijalci’ heterogene u pogledu potreba i stavova. Uz to, očekivanja mogu varirati i ovisno…

Details

Je li nedavna kriza sa Sberbankom utjecala na povjerenje građana u banke općenito?

Prema rezultatima našeg kontinuiranog istraživanja bankarskog tržišta u Hrvatskoj, možemo reći da nije bilo većih „poremećaja“. To može ukazivati da je mali udio građana bio pogođen gore spomenutim događajem što posljedično nije utjecalo na rezultate na nacionalnoj razini ili/i da je kriza uspješno prevladana. Povjerenje u neku tvrtku čije proizvode ili usluge koristimo preduvjet je…

Details

Kako vi brinete o našem planetu?

22. travnja obilježava se Dan planeta Zemlje. Na ovaj dan se različitim događanjima i akcijama želi skrenuti pozornost na problem zagađenja okoliša, globalno zagrijavanje i klimatske promjene.   Tim povodom proveli smo istraživanje o tome što građani Hrvatske redovito rade kako bi doprinijeli zaštiti okoliša. Zanimljiv je nalaz o tome kako ispitanici procjenjuju stupanj svoje…

Details

Koje su ključne barijere za razvrstavanje otpada?

U jesen prošle godine proveli smo istraživanje na nacionalnoj razini o barijerama za razvrstavanje otpada. Ta je tema sada posebno aktualna u Zagrebu, pa ovdje izdvajamo rezultate za Zagreb i okolicu. Rezultati pokazuju da i dalje treba raditi na povećanju informiranosti građana. Nedovoljna upoznatost s načinima razdvajanja i odlaganja otpada problem je za 43% onih…

Details

S optimizmom u novu godinu

Već tri godine, od početka 2019. godine, kvartalno pratimo indekse potrošačke i ekonomske klime. Bio je ovo zaista neobičan period obilježen korona krizom. Promatramo li kvartalne rezultate, možemo uočiti dva značajna perioda promjene. Prvi – početkom 2020. godine kada smo se susreli prvi put s korona krizom i ušli u  lockdown – u tom su…

Details

Koliko često i zašto volontiramo?

5. prosinca obilježili smo Međunarodni dan volontera. I dok je prosinac tradicionalno mjesec kada smo svi skupa još i više nego inače skloni pokazati brigu za druge i svijet oko sebe, zanimalo nas je kakve su nam zapravo navike volontiranja kroz ostatak godine. 12% naših ispitanika trenutno volontira, 31% izjavljuje da je prije volontiralo, a…

Details

Jesu li e-vozila naša budućnost?

Zanimljivo je da čak 29% ispitanika smatra da će u sljedećih nekoliko godina na našim cestama biti više električnih automobila, nego onih na benzin i dizel. 2024. godine grad Zagreb mogao bi biti prvi grad u svijetu gdje će se nuditi taxi usluga uz korištenje autonomnih električnih automobila. Trend veće potražnje za električnim vozilima uočava…

Details

BDP je porastao, no jesmo li mi sretniji?

U odnosu na prethodni kvartal nema promjena u visini indeksa potrošačke i ekonomske klime iz perspektive građana. Indeks potrošačke klime u laganom je porastu ako ga pratimo od „lockdown kvartala“ (1Q 2020). Tijekom ove godine taj je indeks viši nego prethodne godine i relativno je stabilan. Osobna potrošnja bitna je sastavnica razvoja gospodarstva u cjelini.…

Details

Znamo li pravilno razvrstavati otpad?

Prema procjenama iz 2020. godine, svatko od nas u prosjeku je „proizveo“ 414 kg otpada godišnje što je smanjenje od 7% u odnosu na godinu prije. Značajnija smanjenja evidentirana su za miješani komunalni i ambalažni otpad. Usvajanjem dobrih navika kao što je razvrstavanje otpada u kućanstvu i pravilno odlaganje svako od nas može doprinijeti očuvanju…

Details